Klubbstugan

Adress: Bo Eriks väg 53, Skräddarbacken.
GPS-koordinater: 60.467127,15.378198
Stora Tuna OK:s klubbstuga, Skräddarbacksstugan, ligger i Skräddarbacken i sydvästra Borlänge.

Från stugan finns eljusspår för löpning och skidåkning och direkt närhet till storskogen och bra orienteringsterräng. Stugan ligger centralt bredvid Skräddarbacksskolan. Busslinje 2 trafikerar på vardagar och busslinje 152 alla dagar.

Stugan hyrs ut till andra föreningar, skolor, förskolor och musikskolan inom Borlänge Kommun. Den är också till för alla medlemmar som vill använda den vid träning och liknande aktiviteter. Stugan är utrustad med omklädningsrum och bastu, samlingsrum och riktigt tillagningskök.

Bokning

Du kan boka klubbstugan hos Hans Grudd, tel.nr: 0243-224970 eller 070-4154365. E-post: hans.grudd@telia.com

Nedan kan du se när stugan är bokad.

Arrangemang

Samarbetspartners