Vill du bli medlem i Stora Tuna? Välkommen!

Du som är intresserad av orientering är välkommen att bli medlem i Stora Tuna OK. Du kan läsa mer om verksamheten på vår webbplats storatuna.nu och om du vill veta mer är du välkommen att kontakta Anders Eklund eps_co1 (at) yahoo.se, ordförande eller Leif Åkerblom, ansvarig medlemregister, tunaleif (at) gmail.com.

Om du tävlar och får startavgiften betald av Stora Tuna OK, bör du använda Stora Tuna OK:s kläder och vi vill att du hjälper till i klubbarbetet bl a genom att ingå i någon av våra resursgrupper.

Medlemsavgift Stora Tuna OK

Betalning

Betalning av medlemsavgift samt aktivitetskort görs via webbshop där ni själv kan gå in och välja medlemskapsnivå och betala direkt via Swish.

Webbshoppen finns under

För alla medlemsformer gäller att ej start och extra avgift vid efteranmälan återbetalas av medlemmen (i regel efter fakturering i slutet av året). Anmälningsavgifter till O-Ringen och utlandstävlingar betalas alltid av medlemmen själv. Ungdom gäller t.o.m. 16 år, Vuxen fr.o.m. 17 år.
För 2023 gäller följande medlemskapsnivåer och avgifter:

Medlemsavgift

Allmänt medlemsavgift för klubben. Medlemskap gäller även för dem som tränar med oss men tävlar för en annan klubb.

Deltagende i skogslek omfattas av medlemsavgiften (upp t.o.m. 7 år).
Vuxen/Ungdom (300 kr)

Deltar du aktivt i vår verksamhet och tävlar för Stora Tuna OK ska du även lägga till lämpligt aktivitetskort

Aktivitetskort

Aktiv

För dig som deltar i klubbens verksamhet och/eller tävlar för Stora Tuna OK. Upp till 3 tävlingar som klubben betalar ingår i detta medlemskap.
Vuxen/Ungdom (200 kr)

Tävling

För dig som tävlar för Stora Tuna OK. Upp till 15 tävlingar som klubben betalar ingår i detta medlemskap.
Vuxen (700 kr) / Ungdom (450 kr)

Tävling plus

Obegränsad antal tävlingar ingår i aktivitetskortet Tävling plus.
Vuxen (1200 kr) / Ungdom (700 kr)

Keps
Silver Keps (2000 kr)

Alla tävlingar och träningar ingår, träningstips kan erbjudas.

Guld Keps (3000 kr)

Alla tävlingar och träningar ingår, träningstips m.m. kan erbjudas .

Arrangemang

Samarbetspartners